Prezentuję Państwu 10 lokali pod wynajem usytuowanych w budynku hotelu / restauracji w Jaśle przy ul. Floriańskiej.
Prezentowane lokale stanowią jasne i samodzielne pomieszczenia z łazienką każde, o powierzchni szacowanej na ok. 19m2, zlokalizowane na I(siedem lokali) i II (trzy lokale) piętrze budynku. Ponadto do dyspozycji przyszłego najemcy pozostaje część wspólna składająca się z:
- (po ówczesnym ustaleniu) specjalnie wydzielonego pomieszczenia socjalnego,
- przestronnego hallu prowadzącego bezpośrednio do każdego z pomieszczeń.
W zależności od potrzeb istnieje możliwość adaptacji lokali pod własne potrzeby i usługi (w tym m.in. biurowe, kosmetyczne, salon masażu oraz innego rodzaju nieuciążliwe usługi) - po wcześniejszym uzgodnieniu z właścicielem.
Oferta cechuje się wieloma walorami, a w tym w szczególności:
+ Idealna Lokalizacja: Floriańska gwarantuje świetną komunikację z centrum miasta od którego dzieli nas zaledwie 3 min, a jednocześnie bezpośrednio możemy dostać się na trasę wylotową zarówno w kierunku Krosna, jak i Gorlic, dodatkowo w pobliżu znajdziemy: dworzec kolejowy i dworzec autobusowy oddalony o 8min spacerem, rynek 3min spacerem.
+ Lokale idealnie nadają się pod biuro czy drobne usługi, a przeznaczenie budynku zapewni dodatkowych klientów.
+ Pomieszczenia utrzymane są w bardzo dobrym stanie, czyste i zadbane, nadają się do wejścia od zaraz.
+ Przy budynku dostępny jest parking, a do każdego wynajętego lokalu przysługuje jedno bezpłatne miejsce parkingowe.
+ Duże okna gwarantują doskonałe doświetlenie, które może mieć duże znaczenie w pewnego rodzaju usługach, np. kosmetycznych.
+ Na terenie obiektu już wynajmowane są lokale m.in. przez agencję reklamową, biuro nieruchomości.
+ Obiekt jest popularny zarówno w mieście, jak również w skali wojewódzkiej, a nawet krajowej, dzięki czemu wynajmujący przedsiębiorca może zyskać na łatwiejszy dostęp do klientów.
+ Na terenie obiektu oraz na zewnątrz znajduje się monitoring, co zapewni poczucie bezpieczeństwa zarówno Najemcy, jak również Jego klientów.
+ Wejściu do lokali odbywa się przez recepcję, gdzie całą dobę dostępny jest pracownik, co znacznie może ułatwić pracę najmującego przedsiębiorcy, jak również istnieje możliwość utworzenia przez recepcję biura zdalnego, które przejmie obowiązki związane z odbiorem korespondencji kierowanej do najmującej firmy.
+ Niski czynsz w wysokości 1000zł brutto / 1 lokal, w którego cenę wliczone są opłaty eksploatacyjne (t.j. ogrzewanie, prąd, Internet, woda, wywóz nieczystości).
+ Kaucja zwrotna w wysokości dwukrotności czynszu najmu.
+ Preferowana umowa najmu na okres minimum 1 roku.
+ Właściciel jest otwarty na ewentualne i drobne zmiany w Lokalu, jak również na możliwość udostępnienia sali konferencyjne - po wcześniejszym ustaleniu.
Jeśli potrzebujesz cichego i spokojnego miejsca do pracy, a jednocześnie z szybkim dostępem do centrum miasta, jest to oferta idealna dla Ciebie!!!
Przyszłych Najemców serdecznie zapraszamy na prezentację!